lottakarlsson

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av lotta karlsson - 10 oktober 2016 22:56

Har varit o hälsat på jobbet idag. Vi hade genomgång av det nya gymmet som vi har invigning på på lördag. Ett projekt vi har arbetat med i nästan 10 år som äntligen har kommit på plats. Då jag blev sjuk i somras var vi mitt uppe i upphandlingen på vilket gym det skulle bli. Ja nu står det i våra härliga lokaler och jag är jättenöjd och hoppas att alla andra också kommer vara nöjda! Då jag inte kunnat träna nu på ett tag har jag tyckt det varit jobbigt att gå till jobbet då träningen tillhör både jobb o hobby. Det kändes som att sjukdomen sopade undan mitt liv då jag inte kunde jobba och träna. Jag vet att det finns mer i livet än att träna och jobba men de två sakerna är väldigt viktiga i mitt liv. Idag tog jag mig upp till jobbet och är jätteglad över det.. Det gäller att ta första steget och sedan vet jag att jag får börja träna nu när det har gått 3 månader:) jag gick på trappan (stair master) i 8 min vilket var jättejobbigt för mig men kommer ihåg när jag kom hem från lassarettet o tog 2 trappsteg upp till lägenheten och fick stanna och vila. 2 steg i taget och vila. Idag gick jag 8 minuter i trappan utan att vila:) så nöjd. Never Give up!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards