lottakarlsson

Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av lotta karlsson - 13 oktober 2016 22:29

Har idag varit hos min kurator och pratat. Hon tyckte jag var så glad i dag o ja det är jag ju. Jag har ju ett helt liv framför mig! Mitt liv som jag kan göra vad jag vill med! Jag började dagen med ett leende o har fortsatt med det hela dagen! Har helt underbara människor omkring mig som stöttar och peppar mig. Känns så bra. Har kört mitt första träningspass idag. 15 minuter på crosstrainern. Det kändes jättebra hade kunnat hålla på ännu längre men vill ta det lite lugnt o prova på vad jag klarar av. Körde sedan 12 st maskiner på hela kroppen:) 1x20 repa med lätta vikter. Gick också bra! Nu vet jag att jag klarar det och det känns underbart. Har längtat så himla mycket efter min träning som jag vet att jag mår bra av. Nu är det bara att hålla i så är jag snart tillbaka igen:) Håller även tummarna för att jag inte har ont i morgon. Jo träningsvärk kan jag ha :) den värken är vara go:) hoppas alla ni andra har haft en lilka bra dag som jag:) NEVER GIVE UP!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards