lottakarlsson

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av lotta karlsson - 31 oktober 2016 23:50

Idag fick jag med mig både min dotter o hennes kille o min vän Lotta till gymmet. Så himla kul att köra när man är fler än o gå där själv. När vi kom dit var även min stora dotter där tillsammans med sin kille där.. Blev ju ännu bättre:) jag körde 30 minuter på crossen o sedan körde jag två intervaller på cykeln.. Herregud..helt slut.. Men nästa gång strävar jag på att köra tre intervaller..körde sedan ett rygg o axelpass o gick ner o körde mellan 8-10 reps x 3 set på varje övning med lite tyngre än jag gjort förut.. Har kört upp till 20 reps x 1 set på väldigt .. Väldigt lätta vikter..
Kändes riktigt bra:) vissa övningar klarade jag inte av då det gjorde ont i såret så då bytte jag övning o körde det jag kunde:) kändes ändå väldigt bra:) fick kontakt med musklerna igen... Jippi!!! Nu är det bara o köra igen:) i morgon står bröst o mage på programmet:) NEVER GIVE UP!!!

30 min cross..

Provade på chins...men men det tar vi en annan gång.. Det gick inte..

Yes!!! Två intervaller på 20 sekunder.. Bättre än inget:)

Mina två hjärtan:) tror den lille tittar lite på sin storasyster.. Hi hi
Älskar er!! Ni är BÄST!!!

En annan variant:) så härligt!!! Finns alltid alternativ:)

Bästa Lotta testade magmaskinen:)

Axlar!!! Älskar o köra axlar!!! Roligast o träna:)

Zannas pojkvän:) vänta du Benji!! Ska nog öva så jag klarar detta DN dag också:)

Tillsammans är vi starka!!! NEVER GIVE UP!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards