lottakarlsson

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av lotta karlsson - 23 oktober 2016 22:52

Vill berätta om min underbara vän! Sen den dagen vi började umgås tror jag inte det har gått en dag utan vi har pratat med varandra:) hon har funnits vid min sida hela tiden. Även om jag är glad, ledsen, arg eller sur finns hon så jag kan prata med. Vi har gått igenom mycket tillsammans både roliga o jobbiga o tråkiga saker. Jag är så oerhört glad över att ha henne som vän. Hur jobbigt hon kan ha det så finns hon alltid där för mig. Det är inte alla som har en sådan vän som jag har och jag är lyckligt lottad över att ha henne. Vi har olika åsikter ibland och det behöver man ha. Det finns nog ingen som tycker pricis lika om saker o ting. Vi respekterar varandras åsikter och går vidare. Hon gör mig sååååå glad och ger mig energi som jag verkligen behöver:) vill tacka henne för att hon finns och för att hon är just är den hon är:) många skratt har vi haft tillsammans och jag hoppas vi får många mer skratt tillsammans i framtiden!
Hon är en tjej som är väldigt omtänksam mot alla! Hon sätter sig själv aldrig i första hand utan hjäper andra mer än sig själv. (Vilket vi ibland har olika åsikter om..jag vill att hon ska tänka på sig själv).
Hon är en liten tokig tjej som älskar fart o fläkt...(hon älskar o åka bil .. Hi hi)
Hur dåligt hon ibland kan må så kommer alltid ett leende på hennes läppar ...
Hon är inte långsint.
Ja jag skulle kunna rabbla massor här men vill bara säga att hon är en underbar vän till mig.
Vad hade jag gjort utan henne?
NEVER GIVE UP!!!

Av lotta karlsson - 23 oktober 2016 20:47

Har inte orkat bloggat nu på ett tag.. Har mått ganska dåligt igen..inte på grund av min sjukdom utan har haft lite annat o tänka på:( i torsdags var en dag jag helst vill glömma .. Satt hela dagen i rättegång .. Något jag aldrig mer vill göra. Att sitta o gå igenom händelser som man varit med om som varit väldigt obehagliga var as jobbigt. Sitta mitt imot personen som man delat sitt liv med som utsatte oss för detta var hemskt. Att se o höra min dotter var ännu värre.. Till min dotter.. Jag är så stolt över dig att du är just du..så stark du är och modig som gjorde det du gjorde. Du vill oss båda mycket väl...den kärleken som finns hos dig är något enastående.
Dagen är iallafall över o jag har funderat mycket på detta.
Men nu tänker jag släppa det o gå vidare o skapa vidare mitt o mina döttrars liv.. Jag har tillåtit mig att gå in imig själv o bara grubbla o vända vrida på mycket men nu ser jag att faktiskt idag är första dag på resten av mitt liv! Jag vill göra saker jag tycker är kul o umgås med de jag tycker om o glädjas åt att jag åter har fått en chans till ett nytt liv:) har längtat så efter min träning som jag nu tänker fortsätta med o kämpa mig tillbaka till mitt jobb:)

I helgen har vi firat min dotter som fyllde 14 år:) hon fick en högtalaranläggning med en trådlös Mick o den har hon sjungt i i kväll.. Blir så glad att höra henne sjunga. Fick även besök av min granne som kom hem med en liten 2 dagars bebis...så mysigt. Just nu känner jag att jag har blivit tankad med ny energi och längtar till ny härlig vecka. NEVER GIVE UP!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards