lottakarlsson

Alla inlägg den 2 november 2016

Av lotta karlsson - 2 november 2016 22:44

Idag tog vi en tripp till Gekås barnen och jag:) min stora tjej övningskörde dit och hem:) en perfekt dag att övningsköra på med sommardäck och vinterväglag..ups!!! Hon klarade det jättebra:) nu åker nog vinterdäcken på om det ska komma snö..? jag är ingen vintermänniska utan gillar då det är sommar med klarblå himmel och varmt i luften och en stor sol som lyser upp tillvaron.. Men idag när jag satt i passagerar Sätet o tittade ut på ett vitt vinterland så .. Ja det är faktiskt väldigt fint:) snö lyser också upp tillvaron .. Ja faktiskt väldigt fint att titta på:) ...hi hi jag satt ju i en varm o go bil o slapp o vara ute o känna kölden..;) håller med min stora dotter om att det skulle vara kul om snön låg över julen.. En härlig vit jul med stora snöflingor som kommer ner från himmeln:) hon berättade också om när Zanna ett år dagen innan julafton gick ut på farstun och bad.. snälla Gud! Gör så det blir snö i morgon! När hon vaknade så var det snö:) ha ha det var hennes förtjänst att det kom snö sa hon:) ja ska det vara vinter så får det gärna komma en massa snö:)

Vi köpte julklappar idag..jag brukar inte vara så tidig med att köpa dem men så skönt att inte ha mycket kvar.. Det var en bra ide att åka dit Paulina:)

Köpte mig en lampa som jag är väldigt nöjd med:) har ett hörn som varit så mörkt o jag inte riktigt vetat vad jag ska ha där men nu så är det fint:)

Idag har vi inte tränat något utan det fick bli en vilodag... Imorgon har jag bokat in mig på mitt första pass...DANSMIX:)
NEVER GIVE UP!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards