lottakarlsson

Alla inlägg den 5 november 2016

Av lotta karlsson - 5 november 2016 23:45

i dag var jag helt själv på gymmet..först tyckte jag det var ganska tråkigt men sen kom jag in i det o kände att det gick väldigt bra och även kul:) mellan seten kunde jag dansa o sjunga lite.. Pricis som jag gjorde när jag hade mitt hus o gymmet i förrådet:) tur jag roar mig själv i allafall.. Ha ha. Det blev ett härligt benpass idag o nu äntligen börjar jag att svettas lite.. Normalt på mig brukar det se ut som jag kommit ur duschen när jag tränat klart..
Ja vissa tycker inte om att svettas men när jag tränar tycker jag det är gött:) så snart med lite mer träning så är jag snart tillbaks igen:)
NEVER GIVE UP!!!

Dagens pass:)

En liten selfie när jag hade hela gymmet för mig själv:)

Kycklingsallad efter passet:) älskar verkligen kyckling. Vad vore livet utan kyckling.. Hi hi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards