lottakarlsson

Alla inlägg den 4 november 2016

Av lotta karlsson - 4 november 2016 21:55

Denna dag har varit ganska jobbig:( vaknade i morse o hade planer på att gå ut o gå .. Men nej.. Det funkade inte... Låg kvar i sängen o där hade jag velat stanna hela dagen..jag hade tid hos min kurator som jag inte alls hade lust till.. En timme som var jättejobbig.. Tårarna rann genom hela samtalet.. Jag backade i mitt liv..vet inte om det gav så mycket .. Förmodligen ...då jag grät hela tiden.. Efter det kände jag mig helt slut.. Trött .. Vilsen..arg..ledsen..men ändå glad ... Ja hur dumt det än låter så kom alla känslor in..
När jag hade varit hos min kurator tittade jag mig i spegeln i hissen upp till parkeringshuset..torkade bort sminket som hade runnit o satte på mig min mask igen.. Är så lätt att dölja sig bakom ett leende o visa utåt att allt är bra!!

Åkte in till stan o hämtade min dotter o hennes pojkvän o åkte vidare för att få i ordning på Zannas telefon som jag lyckade krossa glaset på dagen innan hennes födelsedag:(

Sen vidare till ett annat möte..innan vi kom hem... Helt slut...huvudvärk!!!

Efter 10 min vila gick Min bror o jag gick till mammas grav och mormor o morfars minneslund o tände ljus:) så avkopplande o fint det var.. Ångrar inte att jag gick dit i tisdags och i kväll!! Fick mitt lugn igen och huvudvärken försvann:)

När jag var yngre o var ledsen gick jag ofta till mammas grav o satt hos henne..alla redan då gav det mig lugn..pricis som nu:)

Ja en jobbig dag har det varit och nu ligger jag i soffan med tända ljus och bara är! Helt underbart!!! I morgon är en annan dag o är säkert mycket bättre! Vissa dagar är mer jobbiga än andra..
NEVER GIVE UP!!!

Mot kyrkogården!! Sååååå kallt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards