lottakarlsson

Alla inlägg den 8 november 2016

Av lotta karlsson - 8 november 2016 22:07

idag har det varit en dag då jag bara inte känt för att göra något.. Bara dra ett täcke över huvudet o sova.. Ja det är väl typ det jag gjort.. Sovit o tittat på tv.. Gick upp till Lotta o drack kaffe o sen fick hon telefon o åter där somnar jag i hennes soffa.. Ja ja så är ju vissa dagar..
Jag fick hjälp av min pappa att borra upp lite saker på väggarna efter han slutat jobbat:) när han hade gått så tänkte jag att jag skiter i o träna idag.. Kände inte för det.. Pratade med lotta o jag Hittade massor av ursäkter för att slippa.. Hade ingen bil hemma då Paulina o Erik hade den då de var ute o övningskörde. Men jag har bil svarade hon..hade fler ursäkter men de hade hon svar på! .. Hi hi ja det slutade med att vi åkte upp till simhallen o sprang 25 minuter på löpbandet o gick 35:) perfekt!! As gött ju!! Jag har verkligen längtat efter att få springa igen.. Testade på det i förrgår o det gick utan att jag fick ont så nu kan jag även börja träna upp min kondis via löpning:) Det är så bra att ha en träningskompis som puschar när man kommer in i dessa tankar!! Nu är jag jättenöjd över både min o hennes insatts.. Mycket piggare i huvudet o kroppen känner att den har fått arbeta:) jag vet ju att jag blir så rastlös efter ett tag så tusen tack för du fick med mig i dag Lotta!!!
NEVER GIVE UP!!!

Av lotta karlsson - 8 november 2016 08:03

För 60 år sedan denna dag föddes du i närheten av Katrineholm. Du kom till mormor o morfar när du var ca 2 år som en liten ängel:) du fick två nya syskon o två nya föräldrar som du växte upp tillsammans med..när du gått klar skolan arbetade du på resturang stenbocken här i boxholm. Vid 19 års ålder fick du ditt första barn.. Min bror:) vid 22 års ålder fick du ditt andra barn ..jag:)
Du fick inte vara med oss länge här nere på jorden:( du fick leukemi..du kämpade på men på midsommardagen 1983 somnade du in o blev min ängel. Fuck cancer!!!
Hade du levt idag skulle du blivit 60 år idag! Du finns alltid i mina tankar!
Saknar dig min ängel!
Du finns med mig!!!

NEVER GIVE UP!!

Min fina mamma:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards