lottakarlsson

Alla inlägg den 3 november 2016

Av lotta karlsson - 3 november 2016 21:56

Ikväll har jag varit o kört mitt första gruppträningspass efter operationen:) innan vi började köra kändes det lite nervöst.. Jag har ju inte kört pass på flera månader.. Kommer upp till simhallen o börjar prata med deltagarna o känner hur energin bara flödar.. Så glada o så pappande innan passet..känner verkligen vad jag saknar mitt jobb!! Så underbart att få sitta där i fotöljen o prata med kunderna om hur kul det ska bli o hur roligt de tycker det är:) inte tala om hur passet var!! Sååååå kul!!! Visst jag var lite ringrostig ibörjan men när musiken dunkade o alla bara jublade...då var det bara o köra .. Hi hi jag älskar verkligen o dansa!! Skulle kunna stå där än...om inte orken hade tagit slut.. Ha ha
Det gav mig verkligen massor av energi!! Gick sedan ner till gymmet o körde triceps o biceps..
Nu har jag tankat min kropp o knopp inför kuratorn i morgon:)
Det bästa av allt är att jag orkade att köra hela passet .. Mina promenader har verkligen hjälpt mig?
NEVER GIVE UP!!!

I väntan på dansmixen:)

Härligt jobbat idag alla!!! Tack för ni gav mig sån glädje o energi!! Ni är grymma!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards