lottakarlsson

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2016

Tack för du finns!!

Av lotta karlsson - 23 oktober 2016 22:52

Vill berätta om min underbara vän! Sen den dagen vi började umgås tror jag inte det har gått en dag utan vi har pratat med varandra:) hon har funnits vid min sida hela tiden. Även om jag är glad, ledsen, arg eller sur finns hon så jag kan prata med. Vi har gått igenom mycket tillsammans både roliga o jobbiga o tråkiga saker. Jag är så oerhört glad över att ha henne som vän. Hur jobbigt hon kan ha det så finns hon alltid där för mig. Det är inte alla som har en sådan vän som jag har och jag är lyckligt lottad över att ha henne. Vi har olika åsikter ibland och det behöver man ha. Det finns nog ingen som tycker pricis lika om saker o ting. Vi respekterar varandras åsikter och går vidare. Hon gör mig sååååå glad och ger mig energi som jag verkligen behöver:) vill tacka henne för att hon finns och för att hon är just är den hon är:) många skratt har vi haft tillsammans och jag hoppas vi får många mer skratt tillsammans i framtiden!
Hon är en tjej som är väldigt omtänksam mot alla! Hon sätter sig själv aldrig i första hand utan hjäper andra mer än sig själv. (Vilket vi ibland har olika åsikter om..jag vill att hon ska tänka på sig själv).
Hon är en liten tokig tjej som älskar fart o fläkt...(hon älskar o åka bil .. Hi hi)
Hur dåligt hon ibland kan må så kommer alltid ett leende på hennes läppar ...
Hon är inte långsint.
Ja jag skulle kunna rabbla massor här men vill bara säga att hon är en underbar vän till mig.
Vad hade jag gjort utan henne?
NEVER GIVE UP!!!

 
 
Ingen bild

Lotta Larsson

24 oktober 2016 07:43

Vet inte vad ja ska säga vännen, tappade hakan där 😊 så fint du har skrivit 💜du är den bästa vän man kan ha tror att vi hjälper varandra bra. Tänk att få vakna upp o läsa en sån här sak 😊 man bara känner ju glädjerus o jippi😊en ny underbar dag med min vän är så glad att du finns här o att du är så himla bäst bara. Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta karlsson - 17 november 2016 16:08

min nya Blogg är: nouw.com/lottakarlsson Där kan ni fortsätta att läsa om mig:) ...

Av lotta karlsson - 17 november 2016 15:53

jag kommer att byta blogg sida "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2540647289 ...

Av lotta karlsson - 16 november 2016 22:19


Idag är det 2 år sedan jag började bli sjuk.. Det började den 16 november 2014 med att jag började hosta blod? ingen annan smärta förren på natten då jag får sån hosta. 05.15 står jag inte ut längre o ringer 1177 o de ber mig ringa 112, de misstänker...

Av lotta karlsson - 16 november 2016 17:33

I dag var jag uppe o körde spinning på förmiddagen på simhallen:) sååå härligt! Det är något jag också har längtat efter o inte tala om att få instruera i spinning.. En sak i taget ... Hi hi måste få upp kondisen lite till.. Men jag brinner verkligen...

Av lotta karlsson - 15 november 2016 21:33


I dag har det nog regnat hela dagen:( tyckte snön kunde få ligga nu fram till jul:) det är ju nu innan jul som jag vill ha snö så man kan få lite julkänslor:) Regn o mörker är så himla trist.. Men idag trotsade jag vädret o gick ut o gick:) faktiskt ...

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards