lottakarlsson

Direktlänk till inlägg 1 november 2016

Första magpasset!!

Av lotta karlsson - 1 november 2016 16:34

Åter en fantastisk dag på gymmet:) Mitt mål var att köra bröst o mage o värma upp på stairmastern. Jag körde hela 30 min på den idag.. Lyckades att få in 2 st 5x 30:30 också tempot på det högsta...hu..sååå jobbigt. Vet att det nu bara är att träna, träna för att komma tillbaks igen. Gjorde samma sak förra gången. Det är plågsamt under tiden men så härligt efteråt..för att jag ska bli starkare och få tillbaka konditionen behöver jag pressa mig o jag vet att jag klarar av det.

Vet att det är många som tycker jag ska ta det lugnt men Jag är sjukskriven o jag vill inte vara det... Jag vill tillbaka till jobbet...till MITT liv. Alla är vi olika..vissa kanske inte vill göra det jag gör.. Fine!! Kör så! Men för mig är detta kanon! För mig hjälper träningen..både för kropp o själ. Samtidigt som jag vilar också..jag kan sova massor o är ofta trött.. Men även där hjälper träningen.. Jag blir piggare av det..låt mig få göra det jag gör..spelar i o för sig ingen roll ... Jag gör som jag vill ändå.. ;) något jag lärt mig på min resa med träning är att göra det som känns bra för mig! Har fortfarande i bakhuvudet vad läkaren sa till mig för snart 2 år sedan "Hade du inte haft så bra fysik hade du inte överlevt"
Det har satt sig o det sitter där än.. Jag har inte en aning om cancern kommer tillbaka.. Gör den det vill jag åter var i form... Den ska inte få övervinna mig!!!

Ja idag kändes det riktigt bra:) nöjd över ett konsitionspass o även att jag kunde köra enklare övningar på magen..och tack mina kära för ni var med idag också!!!
NEVER GIVE UP!!!

Yes!! I do it!!!

Armhävningar:) 20, 12,10 mycket nöjd o då var 5st på tårna:)

Små små crunch:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta karlsson - 17 november 2016 16:08

min nya Blogg är: nouw.com/lottakarlsson Där kan ni fortsätta att läsa om mig:) ...

Av lotta karlsson - 17 november 2016 15:53

jag kommer att byta blogg sida "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2540647289 ...

Av lotta karlsson - 16 november 2016 22:19


Idag är det 2 år sedan jag började bli sjuk.. Det började den 16 november 2014 med att jag började hosta blod? ingen annan smärta förren på natten då jag får sån hosta. 05.15 står jag inte ut längre o ringer 1177 o de ber mig ringa 112, de misstänker...

Av lotta karlsson - 16 november 2016 17:33

I dag var jag uppe o körde spinning på förmiddagen på simhallen:) sååå härligt! Det är något jag också har längtat efter o inte tala om att få instruera i spinning.. En sak i taget ... Hi hi måste få upp kondisen lite till.. Men jag brinner verkligen...

Av lotta karlsson - 15 november 2016 21:33


I dag har det nog regnat hela dagen:( tyckte snön kunde få ligga nu fram till jul:) det är ju nu innan jul som jag vill ha snö så man kan få lite julkänslor:) Regn o mörker är så himla trist.. Men idag trotsade jag vädret o gick ut o gick:) faktiskt ...

Presentation


Välkomna till min Blogg! Här kan ni läsa lite om mig om min resa tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards